منتدى شباب جامعة إب
نـثر مـرورك في الــدرب زهـراً وريحانـا . . . وفاح عبــق اســــمك بوجـودك الفتــانـــا

فإن نطقت بخيـر فهو لشخصك إحسانا . . . وإن نطقت بشر فهو على شخصك نكرانا

وإن بقيت بين إخوانك فنحـن لك أعوانـا . . . وإن غادرت فنحن لك ذاكرين فلا تنسـانــا


منتدى شباب جامعة إب
نـثر مـرورك في الــدرب زهـراً وريحانـا . . . وفاح عبــق اســــمك بوجـودك الفتــانـــا

فإن نطقت بخيـر فهو لشخصك إحسانا . . . وإن نطقت بشر فهو على شخصك نكرانا

وإن بقيت بين إخوانك فنحـن لك أعوانـا . . . وإن غادرت فنحن لك ذاكرين فلا تنسـانــا


منتدى شباب جامعة إب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.



 
الرئيسيةمركز رفع الصورأحدث الصورالتسجيلدخولتسجيل دخول الاعضاء
منتدى شباب جامعة إب منتدى ,علمي ,ثقافي ,ادبي ,ترفيهي, يضم جميع اقسام كليات الجامعة وكذا يوفر الكتب والمراجع والدراسات والابحاث التي يحتاجها الطالب في دراسته وابحاثه وكذا يفتح ابواب النقاش وتبادل المعلومات والمعارف بين الطلاب. كما اننا نولي ارائكم واقتراحاتكم اهتمامنا المتواصل . يمكنكم ارسال اقتراحاتكم الى ادارة المنتدى او كتابتها في قسم الاقتراحات والشكاوى

 

 مجموعة كتب طبيه

اذهب الى الأسفل 
3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
صدى الصوت
مشرفـة عـامـة
مشرفـة عـامـة
صدى الصوت


كيف تعرفت علينا : من صديق
الكــلــيــة : العلوم
القسم ( التخصص ) : ميكروبيولوجي
السنة الدراسية (المستوى الدراسي) : دراسات عليا
الجنس : انثى
عدد الرسائل : 10196
العمر : 45
الدوله : اليمن
العمل/الترفيه : .
المزاج : متقلب
نقاط : 13687
تاريخ التسجيل : 27/12/2010
: :قائمة الأوسمة : :

مجموعة كتب طبيه Aase_c11

مجموعة كتب طبيه 140000


بطاقة الشخصية
التقييم: 10

مجموعة كتب طبيه Empty
مُساهمةموضوع: مجموعة كتب طبيه   مجموعة كتب طبيه Icon_minitimeالسبت نوفمبر 26, 2011 7:53 pm

مجموعة كتب طبيه 001ef3c2_medium

R. J. G. Rycroft, S. J. Robertson, "A Colour Handbook of Dermatology, 2nd Edition"
Ma...n Pub......g L.. | 2010-01-15 | ISBN: 1840761105 | 256 pages | PDF | 23,2 MB

This fully revised new edition of the bestseller combines the advantages of a color atlas with those of a concise textbook, and details the essential features of all but the very rarest skin diseases. The book provides the definition of each disease/disorder followed by clinical features, epidemiology, differential diagnosis, investigations and special points. Every opportunity is taken to illustrate variations in conditions that occur with age or racial group. The second edition now features treatment and management for each disease and disorder and expanded or new sections for over 40 conditions, plus 100 new clinical color photographs. A Colour Handbook of Dermatology will appeal to a wide range of reader, including dermatologists in practice and training; post-registration trainees in acute medicine; general practitioners; specialist nurses; and senior medical students.

"Comprehensive and reasonably priced... The quality of the colour photographs is really excellent... as good as any I have seen... compact and consistent layout... makes the book very user friendly , ideal for cramming or speed reading... A really first class book for the doctor who wants to get an overview of the wider range of less common dermatological problems... a strong recommend for the entry level dermatology trainee and MRCP students, and a worthy addition to the practice library."--Stephen Hayes, Primary Care Dermatology Society, Bulletin, 1 August 2010

"I am very impressed with this jolly good little book... At £25 for 500 high quality pictures it is excellent value for money. It was the correct decision to add more text to cover the basic treatment of the conditions that were illustrated because it now completely meets the needs of the target audience...those starting out in dermatological training, whether doctors or nurses...as well as more experienced health professionals in other disciplines, including general practice and occupational health. There is no need to buy more than one book."--Chris Bunker, University College Hospital, London, British Journal of Hospital Medicine, 15 October 2010

"Combines high-quality pictures with easy-to-read text, thus making this book of far greater value than an atlas alone.. highly recommended to practitioners with an interest in dermatology, medical students and trainees in dermatology."--Dermatology

"This almost pocket-sized book is a real treasure...bound to appeal to a wide range of people, including medical students, dermatologists, general physicians and general practitioners."--Postgraduate Medical Journal

"The book is well laid-out, with detailed contents page and index...the book should stand the test of time."--G P



FileSonic


Wupload


FilePost

====================



مجموعة كتب طبيه 001ef3b3_medium

Frank H. Netter MD, "Atlas of Human Anatomy, 5th Edition"
Sau...rs | 2010-05-03 | ISBN: 1416059512 | 624 pages | CHM | 18,5 MB

Atlas of Human Anatomy uses Frank H. Netter, MD's detailed illustrations to demystify this often intimidating subject, providing a coherent, lasting visual vocabulary for understanding anatomy and how it applies to medicine. This fifth edition features a stronger clinical focus-with new diagnostic imaging examples--making it easier to correlate anatomy with practice. Student Consult online access includes supplementary learning resources, from additional illustrations to an anatomy dissection guide and more. Netter. It's how you know.

See anatomy from a clinical perspective with hundreds of exquisite, hand-painted illustrations created by, and in the tradition of, pre-eminent medical illustrator Frank H. Netter, MD.
Join the global community of healthcare professionals who've mastered anatomy the Netter way!
Expand your study at Student Consult online, where you'll find a suite of learning aids including selected Netter illustrations, additional clinically focused illustrations and radiologic images, videos from Netter's 3D Interactive Anatomy, dissection modules, an anatomy dissection guide, multiple-choice review questions, "drag-and-drop" exercises, clinical pearls, clinical cases, survival guides, surgical procedures, and more.
Correlate anatomy with practice through an increased clinical focus, many new diagnostic imaging examples, and bonus clinical illustrations and guides online.



FileSonic


Wupload


FilePost


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Arwa Alshoaibi
مشرفـة عـامـة
مشرفـة عـامـة
Arwa Alshoaibi


كيف تعرفت علينا : ............
الكــلــيــة : ........
القسم ( التخصص ) : .......
السنة الدراسية (المستوى الدراسي) : .......
الجنس : انثى
عدد الرسائل : 12959
العمر : 35
الدوله : بعيييييييييييييييييييييييييييييد
العمل/الترفيه : القراءه والاطلاع على كل جديد
المزاج : متقلب المزاج
نقاط : 18850
تاريخ التسجيل : 16/04/2010
: :قائمة الأوسمة : :
مجموعة كتب طبيه Aonye_10
مجموعة كتب طبيه 1800010


بطاقة الشخصية
التقييم: 10

مجموعة كتب طبيه Empty
مُساهمةموضوع: رد: مجموعة كتب طبيه   مجموعة كتب طبيه Icon_minitimeالأحد نوفمبر 27, 2011 1:29 am

كتب قيمه .....بوركتي صدى الصوت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر




مجموعة كتب طبيه Empty
مُساهمةموضوع: رد: مجموعة كتب طبيه   مجموعة كتب طبيه Icon_minitimeالأحد نوفمبر 27, 2011 1:49 am

تسملي مفييييييييييده مرررره
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Dr.Sham
عضو جديد
عضو جديد



كيف تعرفت علينا : من محرك البحث غوغل
الكــلــيــة : الطب البشري
القسم ( التخصص ) : لا يوجد
السنة الدراسية (المستوى الدراسي) : ----------
الجنس : انثى
عدد الرسائل : 17
العمر : 32
الدوله : سوريــــــــــ حبيبتي ــــــــــــــــــــــــــــا
نقاط : 19
تاريخ التسجيل : 16/10/2011

مجموعة كتب طبيه Empty
مُساهمةموضوع: رد: مجموعة كتب طبيه   مجموعة كتب طبيه Icon_minitimeالأحد نوفمبر 27, 2011 6:05 am

يسلمو صدى الصوت
هلأ عني كل مجموعة الاوكسفورد
انشاالله بس يصحلي نزلون كلون
و بالنسبة للمرجع التاني
هو النيتر
و هو معروف و يدرس عنا بمناهج سورية
و يحوي صور تشريحية رووووووووووعة
Really ThankS sO mUch
yOur 'r Creator
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
مجموعة كتب طبيه
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مجموعة كتب طبيه.. والطب القرآني
» مصطلحات مختبرات طبيه
» مجموعة كتب إســـــــــــــــــــلامية
» مجموعة كتب في الميكروبيولوجي
» مجموعة كتب في الميكروبيولوجي.

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى شباب جامعة إب :: الاقسام العلمية :: كلية الطب :: منتدى الطب البشري-
انتقل الى: